НОВИНИ » 2017 » Грудень » 15 » Мобільний консультаційний пункт як осередок консультаційної, інформаційно-просвітницької роботи
15:30
Мобільний консультаційний пункт як осередок консультаційної, інформаційно-просвітницької роботи

Навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях – вкрай важливе завдання, яке стоїть перед державою. Його виконання потребує значних зусиль, адже вимагає змін у стереотипах мислення. Кожному громадянину необхідно усвідомити, що від рівня його обізнаності у питаннях безпеки життєдіяльності та бажання опановувати ці знання може залежати його життя і здоров’я.

Мобільний консультаційний пункт як осередок консультаційної, інформаційно-просвітницької роботи і пропаганди знань серед населення з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності відіграє у системі навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях не останню роль.

15 грудня 2017 року в приміщені Центру надання адміністративних послуг Острозької районної адміністрації за адресою м. Острог, пр. Незалежності, будинок 14 фахівцями Острозьких курсів 3-ої категорії Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області спільно з працівниками ЦНАПу було розгорнуто мобільний навчально-консультаційний пункт з навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях. В роботі мобільного навчально-консультаційного пункту активну участь приймали завідувач сектору Центру надання адміністративних послуг Острозької районної державної адміністрації Ірина Клімчук, адміністратор ЦНАПу Валентина Шиянова та завідувач господарством (відповідальний за протипожежний стан) Острозької РДА Анатолій Самець.

Працівники Острозьких курсів 3-ої категорії провели консультації для працівників ЦНАПу та відвідувачів щодо правил поведінки у надзвичайних ситуаціях: „Дотримання правил пожежної безпеки при встановленні новорічних ялинок”, „Поводження при святкуванні Новорічних та Різдвяних свят”, „Дії населення при загрозі вчинення терористичного акту”, „Вибухонебезпечні предмети” та інших ситуаціях характерних для регіону.

Робота консультаційного пункту була організована таким чином, щоб кожен бажаючий міг отримати вичерпну інформацію, роз’яснення щодо питань гарантованого забезпечення захисту та порядку дій в умовах надзвичайних ситуацій та одержали листівки, пам’ятки застережливого характеру.

Таким чином, програма консультаційного пункту була цікавою та насиченою, а інформація з питань безпеки життєдіяльності та цивільного захисту для громадян стала ще доступнішою.

Приємно, що більшість громадян чітко усвідомлюють важливість такої роботи, особливо в теперішній неспокійний час, адже саме знання основних правил поведінки в екстремальних, нестандартних ситуаціях допоможе мінімізувати можливі негативні наслідки

Микола Кухарук,
майстер виробничого навчання Острозьких курсів 3-ої категорії НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненської області

Переглядів: 87 | Додав: kvu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]